קידום אורגני הוא סוג של פרסום שאינו ממומן על ידי אף חברה. עם זאת, קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום המשתמש במנוע החיפוש של גוגל על מנת לקדם את המוצר או השירות של המפרסם.
קידום אורגני קיים כבר זמן רב. זה שימש חברות לקידום מוצריהן מבלי להוציא כסף על פרסום בתשלום ומבלי להשתמש באסטרטגיות אחרות כגון SEO.
קידום אורגני בחברת גנסיס יכול להיות יעיל יותר מקידום ממומן בגוגל מכיוון שאין לו את אותם כללים ותקנות נוקשים כמו מבצעים ממומנים בגוגל. קידום אורגני הוא הדרך היעילה ביותר לקידום מוצר או שירות. עם זאת, לא תמיד זה אפשרי או אפשרי לעשות זאת.
מה חשוב לדעת ?
קידום ממומן בגוגל הוא אסטרטגיית פרסום בתשלום המשתמשת בגוגל כדי לקדם את התוכן שלך. זה כולל תוצאות חיפוש אורגניות וגם בתשלום. אסטרטגיה זו יכולה לשמש בנוסף לקידום אורגני או כחלופה אם שיטות אורגניות לא עובדות עבורך. קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל הן שתיהן שיטות יעילות לקידום מוצר או שירות. עם זאת, יש להם את היתרונות והחסרונות שלהם.
קידום אורגני הוא חסכוני יותר לעסקים קטנים, אך הוא צריך להיעשות באופן עקבי לאורך תקופה ארוכה. זה לא תמיד אפשרי עבור עסקים קטנים עם משאבים מוגבלים.
קידום ממומן בגוגל מאפשר לך להגיע לקהל היעד שלך ללא עלות ובקנה מידה. אתה יכול גם להשתמש בשיטה זו כדי לבסס אמינות בשוק על ידי מתן תוכן איכותי לקהל שלך. קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל הם שני סוגים שונים של פרסום. קידום אורגני הוא כאשר חברה או עסק מפרסמים באתר או במדיה החברתית שלהם מבלי לשלם על כך. קידום ממומן בגוגל הוא כאשר חברה משלמת כדי לפרסם בגוגל.
קידום אורגני:
קידום אורגני זול יותר מקידום ממומן בגוגל, מכיוון שאין עלויות הקשורות למודעות. אתה יכול גם לבנות את המותג שלך על ידי שימוש במבצעים אורגניים כדי להגיע לאנשים שאולי עדיין לא היו מודעים למותג שלך.
קידום ממומן בגוגל:
זה יכול להיות יקר יותר ממבצעים אורגניים, מכיוון שהוא דורש מחברות לשלם עבור כל קליק שמוביל לאתר או לעמוד המדיה החברתית שלהן. מבצעים אורגניים זולים יותר ממבצעים מקודמים בגוגל, מכיוון שהם אינם דורשים כל עלות עבור ההקלקות שמובילות לאתר ומביאות לקוחות חדשים.
קידום אורגני הוא אסטרטגיה שיווקית הנשענת על לקוחות החברה עצמם להפיץ את הבשורה על המוצר או השירות של החברה. קידום ממומן בגוגל הוא אסטרטגיה שיווקית הנשענת על גוגל כדי להפיץ את הבשורה על המוצר או השירות של החברה.
לשתי האסטרטגיות יש את היתרונות והחסרונות שלהן. מבצעים אורגניים הם חסכוניים יותר ופחות פולשניים מקידום ממומן בגוגל. מצד שני, קידום מכירות ממומן בגוגל עוזר לחברות להגיע ליותר אנשים מאשר מבצעים אורגניים בגלל הפופולריות שלו בקרב משתמשי אינטרנט. קידום אורגני הוא קידום התוכן שלך לקהל המתאים. קידום ממומן בגוגל עוסק בקידום התוכן שלך לקהל שגוגל מצאה עבורך קידום ממומן בגוגל עדיף על קידום אורגני מכיוון שהוא מציע יותר נראות וטווח הגעה גדול יותר. קידום אורגני עדיף על ממומן של גוגל מכיוון שהוא מציע חוויה מותאמת אישית ויוצר קשר חזק יותר עם הקורא.